هیئت روضة الحسین(علیه السلام)

هیئت روضة الحسین(علیه السلام)
پنجره ای رو به آسمان
هیئت کجاست؟

آدر س جلسه هفتگی هیئت روضة الحسین آبگرم :

شهرستان تیران و کرون روستای آبگرم پنج شنبه شب ها

تبلیغات

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
خادمان سایت

والیبال قهرمانی آسیا - امارات؛
شاگردان ولاسکو ژاپن را هم به زانو درآوردند/ ایران فینالیست شد
تیم ملی والیبال ایران با پیروزی مقتدرانه برابر ژاپن به فینال مسابقات قهرمانی آسیا در امارات راه یافت. تیم کشورمان که تا پیش از این دیدار اقتدار خود را برابر دیگر رقبا به نمایش گذاشته بود ژاپن را اسیر توانایی خود کرد و ثابت کرد از رقبای سنتی خود در آسیا کاملا فاصله گرفته و در کلاسی جهانی بازی می‌کند.

تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن حساس‌ترین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را عصر امروز شنبه در دوبی برگزار کردند که در پایان تیم ملی ایران با شکست حریف خود به فینال این دوره از مسابقات راه یافت. تیم کشورمان در این بازی حساس با حساب 3 بر صفر و با امتیازات 25 بر 19، 25 بر 16 و 25 بر 22 برابر ژاپن پیروز شد و به دیدار نهایی راه یافت.

تیم کشورمان در این بازی با ترکیب غفور، موسوی، زرینی، معروف، قائمی، غلامی و ظریف(لیبرو) به مصاف حریف رفت. در آن سوی میدان حضور شیمیزو، بازیکن چپ دست و پشت خط زن ژاپنی‌ها در ترکیب این تیم و نیز بازیکنان با تجربه‌ای چون فوکوزاوا و یامامورا مورد توجه بود.

  • روضة الحسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
*blog_image*